sobota, 6 sierpnia 2011

Modne ubrania

Ostatnio stwierdziłam, że muszę zrobić generalne porządki w swojej szafie, a wiąże się to ze spędzeniem całego dnia w pokoju w stosie ubrań. Dlatego zarezerwowałam sobie na to cały dzień i nie planowałam nic więcej. Zaczęłam od wyrzucenia wszystkiego z szafy, co się w niej znajdowało i odświeżenia szafek. Nie pamiętam, kiedy ostatnio tam sprzątałam. Postanowiłam, że wyrzucę wszystkie ubrania, w których nie chodzę na strych, spakowane w worki. Nie wyrzucę ich do śmietnika, ponieważ przekonałam się, że co jakiś czas stare ubrania to naprawdę bardzo modne ubrania, które można obecnie znaleźć w drogich sklepach sieciowych. Nie od dziś wiadomo, ze moda kręci się w kółko i stare trendy powracają. Warto wtedy pogrzebać w swoich starych szafach. Ale po odłożeniu tego, w czym nie chodzę, okazało się, że pozostało niewiele użytecznych ubrań. Zadecydowałam, że od dziś będę nosić tylko stylowe i modne ubrania. Koniec z bezpłciowymi stylizacjami, bieganiu w dżinsach i koszulce. I więcej czasu poświęcę na wyszukiwaniu ubrań podczas zakupów. Nie chcę dłużej chodzić ubrana jak szara myszka, mam dosyć wtapiania się w tłum. Mam nadzieję, ze modne ubrania pozwolą mi nabrać pewności siebie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz