sobota, 6 sierpnia 2011

Ćwiczenia na biust

Od kilku tygodni regularnie chodzę na siłownię i raz na jakiś czas zasięgam porad prywatnego trenera, co przynosi naprawdę spore efekty. Jego porady i wskazówki są bardzo pomocne i bez nich nie wiedziałabym od czego ogóle zacząć. Najpierw ułożył mi specjalne ćwiczenia rozgrzewające dla początkujących, a teraz z każdym dniem dodaje mi coś nowego. Najbardziej interesowało mnie pozbycie się podwójnej oponki na moim brzuchu oraz wzmocnienie słabych mięśni nóg. Ale niedawno słyszałam o tym, że istnieją także ćwiczenia na biust. Podobno dzięki nim możne go ładnie uformować oraz powiększyć nawet o jeden rozmiar. Od razu oczywiście zapytałam mojego trenera o takie ćwiczenia na biust. I oczywiście od razu mi je pokazał. Okazało się, że nie muszę ich koniecznie wykonywać na siłowni, ale także samodzielnie w domu. Zdecydowałam, że kilka razy w tygodniu będę wykonywać właśnie takie ćwiczenia na biust, może wkrótce przyniesie to jakieś rezultaty i mój biust wreszcie będzie o wiele ładniejszy i kształtniejszy. I to wszystko bez żadnej ingerencji chirurga plastycznego i drogich kosmetyków. Głęboko w to wierzę, chociaż nie spodziewam się ogromnych zmian. Ale przecież to zawsze coś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz